Det finns inga ord

Nej, i kväll har jag inga ord. Vet inte vad jag ska säga om gårdagen. Blir tydligen aldrig särskilt kul i Kramfors, hur mycket man än försöker. Gladan verkade ju vara the shit igår i alla fall, så det blev en tidig kväll för mig. Inte mig emot dock, fick ett fint timslångt samtal med finaste mamma Malin över ett glas vitt då i stället :)

Och tack till världens bästa lillis som lånade ut sin säng till mig igår! Trots att du har värdelösa kuddar sov jag (tror jag) riktigt gott. Och grisen hade jag ju med i sängen också!

Nä, nu får det vara bra. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag HAR inte värdelösa kuddar. varför klagar alla?! :( men PUSS!

2010-11-08 @ 13:24:37
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

för att dom är ditt sämstaste :( men, alla älskar ju dig ändå så does it really matter? PUSS

2010-11-08 @ 21:38:22
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0