Bokad resa!

Åh, vad otroligt skönt det känns. Nästa vecka den här tiden står jag förmodligen och stampar irriterat och sliter mig i håret medans jag försöker packa inför en vecka i huvudstaden. Ja, ni ser rätt, jag åker till Sumpan och Magda den 3e december trots allt! Bokade resan nu alldeles nyss. Det blir buss, men det gör mig ingenting alls. Trivs med att åka buss så länge det inte är en massa byten osv. :)

Så nu har jag en tuff arbetsdag framför mig i morgon, sedan helg! Och jag vet inte riktigt hur veckan efter ser ut. Det enda jag vet är att ingenting kommer kännas jobbigt när jag vet vad som väntar i slutet. En hel veckas lov, liksom! Där jag ska få träffa båda min fina tjejer. Plus att jag kommer få se Malins nya lägenhet och allt möjligt. Ååh, vad jag längtar. Längtar bort härifrån.

Den här dagen har inte varit riktigt lika hemsk som igår, men fan alltså. Sanslöst mycket folk, sprungit hit och dit som ett jävla jehu. Och ja, nu måste jag passa på att ursäkta mitt språk de senaste dagarna. Men jag har varit så fruktansvärt less, och när jag är less så går det ut över mitt ordförråd. Därav de vackra svordomarna! Men sånt får ni ta, liksom. Även om jag låter iq-befriad.

Jaja, nu var det verkligen många, många minuter (kanske kvartar) sedan jag började skriva här. Dyker upp nya saker hela tiden. Jag ska börja rigga lite mys här nu. Ska börja läsa en bok som jag lånat av Ammis, och inte vilken bok som helst, utan hennes favoritjulbok! Den ni. Adjöss!


Bjuder på en snygg, nykter bild på mig från Ladies Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0