Äntligen hemma

Åh, nu har jag äntligen anlänt i den efterlängtade soffan. Min rygg håller på att ta kål på mig. Varför heter det förresten "ta kål på"? Av någon anledning tycker jag faktiskt att det skulle låta mer logiskt med "ta kol på". Fast nu när jag tänker efter så har jag för mig att jag kanske kollat upp det där någon gång tidigare... Hm, trist att jag inte kommer ihåg resultatet av mitt funderande då, haha.

Förresten så nu när vintern kommit så har jag insett att jag saknar min kamera lite, så jag tror jag får ta och be Emlan om den. Om hon nu inte prompt ska ha den till något särskilt just precis nu :) Haha, "min kamera". Låter som att jag har en riktig värstingkamera! Men det har jag ju såklart inte. Har en skitkamera. Men jag tycker om att lägga in vinterbilder på datorn, oavsett om de är tagna med en sketen digitalkamera eller typ en systemkamera.

Jaja, nu ska jag fortsätta titta på kuulaste Carina Berg, som sedan är följt utav Varuhuset som jag kommit att älska, haha! Skrattar lika mycket varenda gång den där Mona dyker upp i rutan.

Men på återseende, kära peeps!

Saknar verkligen den här mysiga "hörnan" på min bokhylla. Det var längesedan den där superfina ljusslingan lyste och nu ser man knappt Ammis fina ros längre för att det är alldeles mörkt där. TRIST! känns inte lönt att fixa till det igen heller, eftersom jag siktat in mig på att dra snart. Och då fixar jag ju hellre så jag har mysigt i min egna lya. Mja.. Tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0