All I need is you

Men halllåååå där bloggeeen! Vilken härlig dag det har varit. Blev väckt 13:30 (!!! ja okej då, det är väl lite questionable) av att Joel ringde. Haha, vi dealade i natt om att den som vaknade först skulle väcka den andra. Jag förlorade, craaap! Men sånt är livet. Och så tvingade han mig att kliva upp på momangen, vilket jag gjorde. Och det var sånt himla härligt väder ute att efter frukosten gick jag ut på en kortare promenad. Riktigt skönt var det :) Tycker jättemycket om min by på vintern, sååå himla fin <3

Annars har jag sedan gjort absolut ingenting, och det har varit sååå sköönt! Eller jag har hunnit med att brusa upp, igen! Haha, men det var det värt. För nu har jag verkligen fått klarhet i saker och ting. Och jag kunde inte sett fram emot en betalning så mycket som den här alltså. Avslutat kapitel!

Men ja, jag har inte så mycket att skriva i kväll så jag tror jag tar och avrundar. Hoppas alla haft en härlig tisdag i alla fall. I morgon jobbar jag mellan nio och kvart över åtta, ska ändå bli skönt att ha något att göra, det ska jag säga. Och det innebär också att tiden går fortare tills det blir torsdag och jag får träffa LILLIS! Wiiiiie :*

Adjöken.


Kommentarer
Postat av: ammis

iihhiihih, WIII! <3

2010-11-17 @ 12:27:57
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0