Eller vid närmare eftertanke

Jag skiter i allt i stället. Jag skiter i er :).


Sådärja, vidare till det jag egentligen gick in hit för :) Andy sa åt mig att jag skulle sätta mig och blogga nu då han gick, för han visste att jag var sadface. Han har nämligen lämnat mig för ett par dagar. Visserligen är det bara tills på tisdag, men allvarligt, vi har bara varit ifrån varandra en enda natt sedan vi blev tillsammans så det känns lite tungt. Vad som känns ännu tyngre är att jag är själv i lägenheten för jag tänkte att jag kunde stanna här då jag börjar så tidigt i morgon. BAAAD IDEA! Låt aldrig Sofen ta några beslut själv. Lär kännas sjukt hemskt att lägga sig i den där sängen utan anders i kväll, och att dessutom veta att han inte kommer komma inrumlandes någon gång mitt i natten heller. Jag kommer somna själv och vakna själv, kul!

Jaja, det finns inte mycket att göra åt saken är jag rädd. Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på i kväll. Om jag ska läsa lite eller se nån film eller vad jag ska hitta på. Jaja, tappade helt sugen att skriva nu. Vilka idioter det finns.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0