Ut med det gamla

Sådärja, äntligen en ny design. Efter mycket gråt och tandagnisslan fick jag den till slut färdig. Är egentligen otroligt missnöjd men det får vara. Tycker ju att grå är den absolut tråkigaste färgen som finns, och ändå gör jag en blogg som är 95% grå, fail? ;)

Har varit och städat ut Andys lägenhet i dag, alltså helt och hållet. Eller jag städade egentligen inte så mycket, kände mig mest bara i vägen. Faktum är att jag faktiskt tyckte det var lite jobbigt psykiskt. Några av mina absolut lyckligaste dagar har spenderats i den där lägenheten och det känns tungt att se den tömmas. Förstår så klart att det måste vara jobbigare för Anders men, ja... What can I say? Vi ska dit i morgon igen för att göra det sista, frågan är dock om jag gör någon nytta genom att vara där över huvud taget.

Annars då? Jo annars äre fint. Ska hämta mina ugnsbakade chips och slå mig ner framför Vänner snart tror jag :) Anders sa att han ville se Vänner med mig men han verkar vara upptagen med annat så vi får väl se hur det blir med det. Först ska han få en stor och fet jäkla puss i alla fall, för att han är så söt där han sitter. Hoppas alla haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0