Som sagt

Någon där uppe vill inte riktigt lika gärna att jag ska börja blogga igen som jag gör. Började på en ny design igår, eller jag gjorde bara en ny header. Blev riktigt nöjd faktiskt! Men då jag skulle lägga in den på designen så visade det sig att den var fööör stor! Alltså, ja det såg sjukt ut. Alldeles för bred var den, och jag orkar inte hålla på och ändra vidden på själva inläggen osv. Så jag får helt enkelt göra en ny! Suck.

Nu börjar det röra lite på sig för mig och Andy angående lägenheter i Umeå. Var helt panikslagen i förrgår för att det inte verkade finnas en enda ledig lägenhet i hela staden, men nu börjar dom trilla in en efter en. Vi anmälde oss på en igår men det gick inte vägen. I dag har vi hittat två nya som vi är intresserade av men jag måste rådslå med min käre bror först, om han ville vara så vänlig och höra av sig ;)

Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0