Pust och stonk

Nu har jag provat gladiatorsandalerna, som jag köpte för 99 kr på H&M för typ tusen år sedan, för första gången. Och jösses! Det var det jobbigaste jag gjort på länge. Först och främst gällde det ju att ens få in fötterna i fanskapet, sedan skulle man krångla med två sånadär minimaliska spännen! Inga fiffiga karborrband eller dragkedjor här inte, utan gamla hederliga spännen ska det vara! Helt och hållet omöjligt, banden var typ för breda för att ens gå in i själva spännet. Höll på att bli galen där ett tag! Och precis, PRECIS när jag lyckats få in sista bandet i sista hylsan frågar Anders "behöver du hjälp eller?". Hehe mm, nä inte nu längre... ;)

Men nu är de på i alla fall! Och nu tar jag inte av mig dem förrän det är alldeles nödvändigt. Om ungefär 40 minuter ska jag och Andy åka och hämta upp Emlan i Lunde, och därefter bär det av ända till Sundsvall för Gatufest! Wohoo, känner mig galet taggad... Eller? Jadå, det gör jag. Jag får så lov om inte annat. Vi ska bo i Daniels pyttelilla etta alla fyra, kan bli spännande.

Jaja, hur som helst, jag ska väl gå och börja packa jag kanske. Som alltid ute i sista sekund! Hoppas alla får en bra helg, inte så säker på att det kommer bli något uppdaterande. Men den som lever får se :) Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0