God morgon!

Uppe med tuppen som vanligt, hehe... Det här går inte, känner inte alls igen mig från förra året då jag brukade kliva upp runt typ halv tio för att kunna gå ut i solen! Men ja, huvudsaken jag hinner med några få soltimmar i alla fall :)

Senare i dag åker jag in till Kramfors för att fixa naglarna och lite sånt. Gud vad konstigt det kommer kännas att åka till Kramfors utan att gå upp till lägenheten. I och för sig har jag ju nyckeleeen kvar men det skulle nog bara vara värre, att gå upp dit själv nu då den är helt tom. Näe du, icke sa nicke! Få hitte på nå annet ja...

Nu ska jag hur som helst blanda lite saft och sätta mig ute i solen med Kärlekens historia, tänkte bara kika in och tala om att jag var vaken. Hoppas alla får en kanondag! Adjöken.

Ps. Jag borde verkliiiiigen göra en ny design, vem fasen kom på att jag skulle ha grått mitt i sommar'n?! It's madness I tell you, MADNESS! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0