Sovmorgon?

Jag som hade tänkt sova. Jag som hade tänkt att jag är ledig så sällan att nu jäklar ska jag sova skiten ur mig. Vem ringer och väcker mig klockan tio? Amanda. Vem ringer och väcker mig klockan elva igen? Amanda. Vem tvingar mig ur sängen för att hon ska bjuda mig på en biskvi? Amanda.
    Fast jag är rätt glad över det nu faktiskt. Gick till Konsum och där träffade jag Maggis så jag tog en liten fika med henne. Eventuellt ringer Malin något sedan för hon hade tydligen lite att göra. Precis som jag. Så då kanske vi ska ses :) Nu kom jag på att Magda bett mig kolla upp en sak då jag kom hem, gör väl det efter det här.
    Snygg-anders försov sig i dag minsann, haha. Men han får skylla sig själv faktiskt. Jag är inte hans mamma sådeså! Och jag sa åt honom flera gånger att han skulle sova men han envisades med att sjunga sånger och härma hästar och ha sig ändå. HAHAHA, herregud. Undra vad han säger om han ser att jag skrivit så här, han kommer säga "var du tvungen?". Men haha, det var jag ju faktiskt. Jättebra hästimitationer gör han! Blir helt fnittrig nu när jag tänker på det.
    Just det, jag köpte ett par leggings på Konsum också. Spännande! Otroligt transparenta är de, blir liksom som att jag inte har någonting på knäskålarna då jag böjer knäna. Och dyra var de också! Men jag gick ju runt med ett par trasiga som gjorde att jag såg allmänt jäkla trashig ut så, nöden har ingen lag.
    Tycker så synd om lillen, han trodde han skulle få sluta tidigt i dag och så visade det sig att han inte slutar förrän tre. Och jag önskar att jag orkade ta tag i all disk som vi har här men guuuud, det låter så sjukt boring. Och ansträngande. Det är ju min lediga dag :( I och för sig vet jag att den där disken kommer vara klar på typ en kvart. Och jag vet att han blir glad, mitt hjärta. Jaja, valet blev inte så svårt längre.
    Nu, kolla upp bio åt Magda. Sedan, diska åt baby. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0