Life as I know it

Tänka sig! Nu har jag fått hit min kära (läs hatade) dator också. Bor ju numera uppe på Hemköp jag, och trivs som fisken i vattnet. Verkligen. Kan inte minnas när jag mådde såhär bra sist, kan verkligen inte minnas. Har jag någonsin gjort det? Fråga utan svar.
    Men i alla fall, nu då datorn är här kanske jag kan börja blogga lite mer. Så att Elin och Ciccan kan sluta gnälla så kopiöst över mina uteblivna uppdateringar ;) Det händer visserligen inte så mycket i mitt liv just nu. Ligger mest hemma med Andy och tittar på film och myser. Myser. Myser. Jag myser.
    I dag har vi hur som helst äntligen tittat på Forrest Gump! Jag behövde inte ens tvinga Anders, det var hans idé. Och ja, precis som jag trodde så var det en riktig sofenfilm. Älskade den :) Typiskt en sån film som jag skulle kunna se flera gånger utan problem liksom. Fast den var lite lång, om jag måste klaga på något. Eller så var det bara jag som tyckte det? Gudars, pinsamt det blir i såna fall. Sitter här och säger att den var så bra och så tyckte jag i själva verket att den var långtråkig? Nej, byte av samtalsämne, tack.

I helgen var jag och min babe till Övik för att äta middag och bowla med Daniel och Emlan. Blev jobbigt det för Danny B som var helt säker på att han skulle vinna (inget han någonsin skulle erkänna, men det lyste av självförtroende om honom). Han blev nämligen spöad av min boyfriend! Haha, han var tvungen att ringa pappa sedan och säga "farsan, Sofie har skaffat en kille som spöar mig i bowling. Hur ska det här gå?". Haha jaja, det kändes skönt att Daniel fick spö ;)
    Och jag då! Nu har jag skrutit till alla jag pratat med, så då kan jag lika gärna göra det i bloggen med. Jag slog två strike! WÖÖÖÖ, Anders var impad. Eller kanske inte, jag fick nästan tvinga honom att säga det. Men jag var i alla fall impad. Kastade inte i rännan nästan en enda gång, eller okej då, kanske en enda. Eller två. Haha.
    Sedan blev det hem till Bjärtrå för sällskapsspel. Tanken var att vi skulle spela absolut överens, men då det blev klart att föräldrarna skulle delta beslutades det för att i stället spela med andra ord.

Nej men gud, varför sitter jag och skriver egentligen? Jag bara babblar på märker jag. Men vad ska jag göra då? Jag har ju blivit lurad. Trodde ju så klart att jag blev tillsammans med snygg-anders, men så visade det sig att jag blev tillsammans med nörd-anders! Lite snuvad känner man sig allt. Jag menar, har ni någonsin hört talas om ett dataspel som heter Oblivion? Nej, inte jag heller. Förrän nu. Nu är det det enda jag ser på dagarna, haha. Nej men han är så söt så. Så länge jag har annat att pyssla med får han spela så mycket han vill säg ;)

Ja titta, babbel, babbel, babbel! Tar väl och rundar av nu då. Fast jag känner inte för att gå och lägga mig, eftersom jag är ledig i morgon. LEDIG! Sjukt nice. Tråkigt bara att godingen måste lämna mig i sängen i morgonbitti. Men har jag tur så slutar han nio som vanligt, haha!

Nej allvarligt, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har inte hört talas om Oblivion?

2010-01-19 @ 22:52:29
Postat av: Sofie

JAG hade inte, saja.

2010-01-19 @ 23:15:09
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0