Hemma, själv

Eller ja, fullständigt själv är jag väl inte. Mamma och pappa är så klart hemma. Känner mig lite deprimerad i kväll, och jag blir arg. Jag lovade mig själv att inte sätta mig i den här sitsen igen, men nu sitter jag ändå här och tänker "första natten jag sover själv på över en vecka". Men jag tar mig igenom den med ska ni se, och hoppas att min skrutt har roligt. Om han inte har roligt är ju all min pina helt och hållet förgäves och så kan vi väl inte ha det? ;)
    De två tidigare nämnda personerna har till och med lyxat till det genom att bjuda mig på plankstek i kväll. Känner på mig att det kommer passa fint. Dessutom bjuder pappa på en förrätt som består av räkcocktail! Jummie. Verkar som att de har saknat mig den här veckan! Men jag klagar minsann inte. Mat är den sanna vägen till mitt hjärta.
    Igårkväll blev jag bjuden på middag av Andy på träffen. Lite missnöjd var jag med maten, men med sällskapet jag hade blev allt ändå awesome. Jag trivs hur bra som helst i det som just börjat och jag känner att det kan bli något riktigt bra. Vi kompletterar varandra. Han är plus, jag är minus. Eller hur blir det nu?
    Jaja, jag återkommer säkert i kväll med mer info om min händelselösa kväll. Har bestämt att jag ska titta på Vänner för det var sjukt längesen nu. Så på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0