Ensam i lägganpäggan

Jösses vad jag blev på dåligt humör plötsligt. Just som jag hade börjat se fram emot den här ensamma kvällen utan min sötnos så sjönk humöret till botten. Och inte kommer jag ihåg hur jag ska sätta igång en film heller. Eller jo det kommer jag ju faktiskt visst ihåg, men jag har ingen aning om vilken "kanal" som är datorn på tvn. Alltså, datorn på tvn, ni fattar? Nej? Skit samma.

Och tyst är det också, tror jag måste sätta igång lite musik. Och så ska jag gå och göra dipp och sånt medans jag lyssnar, då blir jag nog på bättre humör. Sedan ska jag se på Forrest Gump i kväll bara för att jag aldrig sett den, och Anders vill inte se den för han säger att den är dålig. Det tror inte jag på. Men allt detta sker ju enbart om jag lyckas klura ut hur jag får filmen på tvn. HMM!

Jaja, dipp var det.

Jag vill att Andy ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Pira

HAR DU ALDRIG SETT FORREST GUMP?!

2010-01-08 @ 19:27:33
Postat av: Sofie

nej :( får ju inte för andy.

2010-01-17 @ 15:50:34
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Pira

Sjukt...

2010-01-17 @ 20:11:07
Postat av: Sofie

Jag såg den i dag piripiri! :D

2010-01-19 @ 00:59:07
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0