Aaall byyy myseeeelf...

... don't wanna be, all byyy myseeelf, anymore.

Höhö! Ensam i kväll jag. Skönnt! Baby är ute på galej, och jag jobbar i morgon så jag kände inte för att följa med. Som vanligt så jobbar jag då det väl är Kramm, eller i alla fall då det väl är folk som ska dit. Dock vet jag inte ens hur många som ska dit i kväll? Fast det gör mig ingenting. Känner inte för att festa och jag ska ju på björnfällans 20årsfest nästa helg så jag sparar mig tills dess :)

Förresten så är det ju melodifestivalen i kväll! Ännu en sak som gör att jag hellre stannar hemma. En rolig sak är att jag alltid sagt att jag helst ser melodifestivalen själv, och jag känner väl kanske så fortfarande. Men i kväll känner jag ändå att jag gärna haft min boyfriend här. Men det blir bra ändå! Jag ska äta en massa gott och bara ta det luuuuugnt :) Sedan efter melodifestivalen i kväll ska jag antingen titta på en film som gick på femman tror jag eller så ska jag läsa Harry Potter, vi får se. Mys i vilket fall som helst!

Det vill säga EFTER att jag har diskat. Huhu, suck. Vi har vääärldens jäkla berg av disk i köket som vi har sagt i snart en vecka att vi ska fixa, men det blir bara aldrig av. Så jag har tänkt att jag skulle ta tag i det i kväll. Det är ju så att bara man kommer igång så är det klart på bara någon kvart typ, men det är som med duschen, det är vägen dit liksom ;) Haha.

Jaja, nu börjar jag bli trött känner jag så det är väl bäst att jag sätter igång med fanskapet innan jag lyckas somna här på soffan. Adjöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0