Tuesday

Well hello there little people!

I dag är jag ledig. Och det känns jättejätteskönt. Och jag är nästan lite stolt över mig själv när jag tänker på att jag lyckades kliva upp klockan tolv i dag fastän jag inte somnade förrän runt fem i morse. Doesn't sound like me! Något som ännu mindre sounds like me är att pappa ringde och frågade om det var kallt här, och jag svarade "Nä, jag fryser inte i alla fall". Kollar på termometern och hoppsan, vi har visst 17 grader (!!!) inomhus?! Haha, hur sjukt? Så nu fryser jag så klart, när jag vet hur kallt det är.

Och eftersom det är kallt så vill jag tända ljus, göra varmchoklad och äta nånting mysigt till. Men då märker jag att vi inte har någonting att äta till? Eller ja, vi har säkert något, men ingenting jag är sugen på liksom. Så jag ska åka på ICA nu har jag bestämt, vilken impulstjej jag har gått och blivit! Ska bara gå ner och sätta i värmen på bilen så att den är lite varm och gojnig när jag ska åka. (Gojnig.. Vilket hittepåord)

Nä, jag hade tydligen ingenting intressant att skriva i dag, så jag får väl återkomma. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0