Tisdag? Söndag? Fredag?

Sofie Stattin känner sig dagvill så det förslår. Så pass dagvill att jag faktiskt är lite orolig att jag helt ska missa nyår! Eller jag känner väl lite kanske att det inte skulle göra något? Jag vet nämligen inte vad som händer. Jag har ingen aning om hur jag ska fira in det nya året. De senaste två årens nyårsfirande har rent ut sagt sugit och jag skulle så gärna vilja göra nånting kul i år. Så att jag känner att året börjar bra, och därmed även kan sluta bra. Jag har liksom en teori om att de första minuterna på nya året visar hur året kommer att se ut. Dumt kanske.

Förresten så önskar jag att jag vore en såndär som orkar göra en årsresumé. Men vad fasen, näe. Det här året har verkligen ingenting som jag skulle vilja dokumentera hänt. Så jag skippar att ens försöka.

I övrigt har jag ingenting att skriva idag heller, ingenting vettigt i alla fall. Så jag ska ta och hämta ett glas champis nu (hahah, fan vad du ångrar dig nu Chrille), sedan blir det nog något gott och Vänner. Börjar ju om på första säsongen nu. Wohooou!

Och förresten, om ni eventuellt har något kuligt evenemang att erbjuda mig och mina tjejer på fredag så får ni gärna höra av er. Vi är öppna för alla förslag! Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0