Sliteeeen

Ojoj, vilken rolig kväll jag hade igår! Verkligen :) Först Kramm med jobbet och sedan Gladan med Snorfen. Hade riktigt jäkla kul hela kvällen, det hör ju verkligen till ovanligheterna i den här stan, men jag är nöjd! Avslutades med efterfest som ni kan läsa här nedan, haha.

Den här dagen har spenderats på bruket i ett redigt spontanhäng tillsammans med C. Larsson! Helt okej måste jag säga. Kinamat och sitcoms på TV6, heeela dagen. Var nog längesen jag kände mig så jäkla slö sist, haha. Men trevligt har jag haft :)

Nu kom jag alldeles nyss hem och jag funderar faktiskt på att poppa lite popcorn och sätta mig framför Vänner. SOM JAG HAR SAKNAT DEM! Haha, så himla kul att de visades på TV inatt på efterfesten. Hur mycket bättre blir det? Inte så himla mycket!

Men ja, godnatt på er!

Bjuder er på en härlig bild på mig från inatt!
Och svaret är ja, jag har gått ner i vikt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

v&v

2010-12-20 @ 16:55:17
Postat av: Sofie

:*

2010-12-20 @ 22:02:50
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0