Jag gillar inte att köra bil

Alltså jösses vilken turbulent start vi fick på den här veckan. Jag berättade ju om när jag körde i diket. Nu igår var jag till Sundsvall med Maggie och C och då när vi skulle åka hem bad jag honom köra för att jag inte tyckte det kändes särskilt bra. Hade varit nervös och dålig hela vägen dit. Så så blev det.

Strax innan Kramfors rusar en jävla älg ut på vägen och vi lyckades väja undan för den med bara typ någon centimeter, och svosch så slog vi i räcket på andra sidan vägen och studsade tillbaka igen. Två dunsar hann vi med, och fy fasen vad rädd jag blev. Det var verkligen inte kul! Kan säga att det verkligen var tur att det inte var jag som körde, för jag hade förmodligen inte kunnat handskas med den där situationen över huvud taget.

Allt gick ju bra i alla fall och ingen av oss kom till skada. Eller Magda fick lite ont i nacken och huvudet men jag tror (hoppas) inte att det var av allvarligare slag. Och det är ju ändå det viktigaste när allt kommer omkring.

Kan för övrigt verkligen inte fatta att det är julafton i övermorgon. Hallå?! Vart är min julkänsla? Den kanske sitter i julgardinerna mamma satt upp på mitt rum som inte når längre än till typ två decimeter över golvet. Haha, ser sjukt kul ut! Men hon försöker ju i alla fall, lillmamsen.

Jaja, jag känner faktiskt inte att jag har så mycket mer att tillföra det här inlägget. Ska gå och slå in Emlans och Ammis julklappar nu så jag har det gjort. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0