Gott nytt år!

Ojojoj... Sitter just nu och tänker på hur otroligt mycket jag lämnar bakom mig och tar ett steg i från i och med att jag kliver in i 2011. Både på gott och ont, måste jag säga. Jag har förlorat mycket som jag nog kommer att sakna, till viss del. Men det mesta tycker jag faktiskt känns bara skönt att få lämna. Gå vidare. Börja om.

Att jag tar ett jättesteg in i det nya året tillsammans med jordens kanske snyggaste tvillingar gör ju inte direkt saken värre! Jag har nu nyss duschat ska nog alldeles strax ta och bege mig in mot staden igen för att göra mig i ordning hos Maggie med henne och Malin. Supergod middag och mysdrickande står på kvällens schema till att börja med. Sedan får vi se vart vinden för oss. Kanske mot min fina.

Men jag vill i alla fall önska alla ett gott nytt år. Verkligen alla. För alla förtjänar ändå, när allt kommer omkring, en nystart när saker och ting gått snett, eller en fortsättning när allt äntligen fallit på plats. Så ja, ha en underbar kväll och ta vara på det ni har. Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.


Gott nytt år önskar Bjärtrå!

 


Ps. Ammis, bara du som fattas. Loveyou.


Kommentarer
Postat av: ammis

<3!! loveyou.

2010-12-31 @ 16:25:07
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0