Bloggdags

HALLOOO BLOGGÄÄÄÄN!

Alltså gud, what's up with that? Jag har tydligen börjat hälsa på bloggen under min Sumpanvistelse. Mysterium minst sagt. Jag hoppas att jag blir mitt vanliga jag (eller ja, gärna några hekto gladare än mitt vanliga jag) när jag kommer hem till sunkcity igen. För såhär kan vi ju inte ha det.

Ja, det verkar i alla fall inte som att det blir så himla mycket bloggande när jag är här nere. Men jag menar, vem har tid för sånt när man gör så himla många andra kula saker liksom? Plus att internet går så segt när nere som man kommer sig liksom inte för. Jobbigt om man vill ladda upp bilder osv.

Men men! Sedan jag skrev sist har jag i alla fall hunnit med att vara hos älskade Malin i Västerås och kikat på hennes nya lägenhet. Och den var verkligen fin! Bara upp med lite saker som fattas sedan kommer den vara supermysig. Så det blir dit jag och Maggie åker senare när vi vill komma bort :) Och så gjorde hon mig superfin i håret som vanligt!

Och i dag har jag varit fotomodell för en dag! Haha, sjuka saker alltså. Magda hade tänkt ut vääärsta sminkningen på mig, med påfågelfjädrar och hela köret. Men självklart fick vi tag i någon jäkla skittejp som fjädrarna inte fäste på så att de bara föll isär och ja, det blev kaos. Men Super-Magda fixade det så klart, så det blev skitbra :) Sedan fick jag stå framför kameran och ja, herre-gud alltså. Det var inte okej! Tror inte bilderna blev särskilt bra. Men vad gör man inte? Magda måste ju ha bilder till sin portfolio.

Oj, nu syns det väldigt tydligt varför jag måste blogga minst en gång om dagen. Är ju verkligen tragiskt det här. Stackars de som läser igenom heela (ni som ögnar igenom räknas icke). Eller det är ju faktiskt inte synd om alla.

MEN JAJA!!!! Jag ska sluta nu. Ska hämta ett glas trocadero och fortsätta titta på Tila Tequila.

Men snygga tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0