Skärpning nu ms. Sophie

Alltså jag vet inte vad jag ska säga, finns ingen riktig förklaring till min frånvaro faktiskt. Jag har haft mycket att grubbla på på sistone. Har mest gjort ingenting på dagarna. Ensam hemma i Bjärtrå, eller här i Ramsele med min pojkvän eller i Kramfors hos min älskade lillispillis. Allt har varit rätt skönt faktiskt, förutom att jag jobbat stundvis då. Känns otroligt skönt att det bara är ett par veckor kvar där nu, faktiskt. Eller kommer jag kanske sakna det? Ingen vet.

Nu i helgen har det mest varit festligheter för mig. Eller, typ halva förra veckan faktiskt, haha. Jag började med grillafton med en av mina bästa vänner i onsdags, min Magdalena. Hon har ju flyttat nu, hon ska bli storstadsbrud! Men jag vet att det kommer gå så himla bra för henne, och snart åker jag ner och hälsar på och är hennes modell!

I torsdags drog jag iväg till Näsåker med Anders och Anton, vi skulle kolla in eldnatt på Urkult och jag säger bara WOW! Vi hade en perfekt plats och himlar och plättar vilken syn. Eld kan vara bland det vackraste som finns. Skrämmande och vackert på samma gång. Åkte sedan hem för att gå på fest hos Emma, men återvände till Urkult på lördagen igen för att fortsätta umgås med festivalmänniskorna.

Bör väl nämna Emmas fest också, kanonkul! Var lite gnäll där en period pga musikbrist men det löste sig ju efter ett tag och jag hade faktiskt riktigt, riktigt roligt! Kvällen avslutades med ett youtuberace och sedan en natt nere i en iskall källare, haha. Men de vare värt! Tack igen Emma för en lyckad fest, mer sånt åt folket!

Men nu ska jag sluta skriva, återkommer väl till mina grubblingar något framöver. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0