Sömntutan!

Vaknade till flera gånger i morse och kände mig utvilad, ändå klev jag inte upp förrän klockan ett. Vad är problemet då liksom? Man blir ju bara seg och mosig av att ligga och sova helt i onödan. Och sedan jag klev upp har jag inte gjort något särskilt heller, plockade ur och i diskmaskinen och sedan hamnade jag här.
    Men jag funderar på att eventuellt gå och ta mig en dusch för att fördriva tiden. Det kanske kan få mig att vakna till lite också. Sitter liksom fortfarande i morgonrocken här, haha. Efter det ska jag nog göra mig någon smoothie och sätta mig och läsa lite :) Känns som att det skulle passa bra.
    Ja, så får det bli! Återkommer maybe later, byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0