Sleepyhead

Ja jösses, det blev minsann inte många uppdateringar igår inte! Direkt efter work åkte jag och Magda nämligen runt hela Sverige innan vi begav oss upp mot Övik. Väl där gick vi lite på stan. Och Magda shoppade så klart ;) Sparade mig till i dag jag! Sedan gick vi och handlade och därefter bar det av mot Malins lägenhet. Och den var superfin tyckte jag :) Älskade Malins myspysrum. Och så fick vi träffade lite av hennes nya kompisar och sådär, så det blev en riktigt lyckad kväll tyckte jag! :) Tack för den tjejer! Men så fort jag kom hem slocknade jag i alla fall, därav den dåliga uppdateringen.
    Något mindre lyckat igår kväll var väl att vi lyckades skrapa på oss en P-bot. Jag hade liksom inte riktigt koll på var vi parkerade, utan åkte bara dit Malin dirigerade mig. Och då hade vi tydligen hamnat på en butiksparkering, där man fick parkera max två timmar mellan 09 och 20 ;) Haha, bra att jag är uppmärksam va? Så ja, 400 åt skogen där. Men det är smällar man får ta! Och så lär jag mig förhoppningsvis av mina misstag :)
    Jag vaknade i alla fall lite senare än planerat i dag, och klev upp för ungefär en halvtimme sedan. Jag och Maggie är ju lediga i dag bägge två så vi ska åka till Sundsvall. Jag hoppas verkligen mina skor finns kvar! På tal om det så ska jag faktiskt ta och kolla upp det. Men ja, jag tror på en toppendag med Magda i alla fall :) Nu måste jag kolla det där sedan måste jag gå och fixa i ordning mig. Så ha en bra torsdag alla glada! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0