Roast på Berns

Nä, lite besviken är jag på kvällens program. Men jag hade egentligen inte väntat mig något annat då det var Pernilla Wahlgren som var "hedersgäst". Klarar inte av den människan, av någon anledning. Hon är säkert jättefin och bra och sådär. Men gud vad glad jag är att jag slipper träffa henne ;) Men jag ser fram emot nästa veckas program i alla fall! Känner att det kan bli en höjdare med Robert Gustafsson i rampljuset. Magnus Betnér rockade som vanligt i kväll dock, det kan jag inte sticka under stol med. Grrrrr...
    Jag är, som jag nämnde tidigare, ledig i morgon, vilket känns jäkligt onödigt. Har ändå varit ledig i två dagar alldeles nyss så jag känner att jag lika gärna hade kunnat jobba i morgon. Plus att jag då hade fått stänga med Maggie och bara det hade ju varit en upplevelse i sig ;) Men ja, nu är jag då ledig i stället. Och det innebär en lång sovmorgon, tror jag?
    Men det verkar som att MSN inte riktigt är kompis med mig (och flera andra också) i kväll, och jag kan inte skriva till någon. Därmed känns det som att mitt enda alternativ för tillfället är sängen. För vad ska jag annars sitta här och göra? ... Ptja, jag skulle ju kunna titta på Vänner ;) Men nä, känner inte för det nu.
    Jaja, vi får se vad som händer. Jag gör väl ett par till tappra försök med MSN, sedan kastar jag nog in handduken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0