Otippat

Ja, precis som jag förutspått hamnade jag här långt in på småtimmarna. Åkte och hämtade Magda vid ett någon gång, det sög tydligen på Gladan så hon ville hem. Störde mig mitt i en film och allt! ;) Men det gjorde inte så mycket. Såg klart den då jag kom hem i stället, och sedan den tog slut vet jag inte alls vad jag gjort. Suttit och pratat lite med Joel bara typ.
    Men vad jag vill komma till är i alla fall att det nu hur som helst känns att det börjar bli dags för bingen, höhö. Och just det, i morgon måste jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig att fixa hem The OC. Eftersom Mr. J.E. Andersson inte var till den minsta hjälp då han halvhjärtat gjorde ett försök. Eller det kanske var alldeles, totalt helhjärtat, vad vet jag. Men med ett så dåligt resultat kan det inte ha varit annat än halvhjärtat ;) Haha! Nej då, jag uppskattar så klart försöket. Det är visst tanken som räknas, har jag hört!
    Jaja, sängen var det ja. Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0