Ooh, back so soon?

Oh, yes I am! Haha. Nej men faktiskt så har jag blivit på så bra humör i dag att jag kände för att skriva helt enkelt. Jag har städat rummet, och herregud, det tog tid! Jag har hållit på hela dagen och först för någon timme sedan blev jag helt klar, med sista damningen (är det ens ett ord?) av sista hyllan. Har fått möblera om lite i bokhyllan eftersom tre nya Harry Potter-böcker tillkommit, men jag klagar inte! Nu har jag en Harry Potter-hylla och en Marian Keyes-hylla, haha ;) Och så har jag rent och fräscht rum.
    I dag har jag dessutom gjort min allra första egna smoothie, dock inte med min egna (röda!) mixer som jag fick i studentpresent, utan med familjens helt oanvända. Mamma köpte sånnadär frysta smoothie-påsar från coop. Det finns alltså två olika, en med typ banan, hallon, blåbär och lite sånt, och en med papaya, mango och ananas (?) tror jag. Är dock inte helt säker. Men det är en gul och en röd påse i alla fall, supergott. Try it! Så den avnjöt jag tillsammans med några mackor framför Vänner.
    Sedan i kväll har jag även varit till Nyland fram och tillbaka. Åkte in på Statoil en sväng och sedan tog jag även en liten, liten sväng in till moster för att hämta ett recept som Emlan velat baka en längre tid. And how proud was I när jag insåg att det faktiskt var undertecknad som förde in det där receptet i den här släkten! Eller egentligen var det björnunga eftersom det var dem jag fick receptet av, men de tar säkert inte illa upp om jag tar åt mig äran :) Så jag och Emelie tänkte ta en bakdag i helgen, men med tanke på att jag jobbar så pass länge i morgon och att de ska riva och ha sig på lördag så får vi se hur det blir med den saken. Om inte annat får vi ta det en annan helg. Men en smoothie ska jag bjuda henne på i alla fall! Haha :)
    Men men, nu blir det en liten skål med cheeseballs/z (?) till ännu ett eller tre avsnitt av Vänner, för jag har sovmorgon i morgon. Börjar inte förrän tolv vilket innebär att jag kommer kunna sova ända till elva, wihoou! Så good night people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0