Hard work, work!

Jobb hela dagen. Momma kom och hämtade mig vid halv tio i morse. Eller egentligen kom hon kvart över ni, för det hade gått fortare än hon trott att köra hit ;) Och då satte hon så klart igång och plockade undan lite och hade sig innan vi åkte. Men iväg kom vi i alla fall. Dagen har gått sådär lagomt segt, inte så mycket folk och jag har knappt behövts nånting i kassan så jag har mest bara vandrat omkring.
    Nu sitter jag och tittar på Idol, eller det är reklam just nu, och har nyss tagit fram en såndär smoothiepåse. Tänkte göra ett brakfika sedan eftersom jag inte ätit någon riktigt middag i dag. Hade lunch redan klockan ett och sedan en kvarts fika vid halv fem så ja, det kommer nog sitta fint.
    Men nu börjar Idol igen så jag ska ta och runda av. I morgon jobbar jag samma tid igen så jag återkommer nog vid ungefär samma tid i morgon också. Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0