Ganska vanlig tisdag

Jag är sjukt trött på mitt internet nu. Eller ja det är ju tydligen inte mitt internet det är fel på, visade det sig i kväll då Magda var här med sin dator, utan det är min dator det är fel på. Det hänger sig hela tiden. Så fort jag har fler sidor än en uppe, alltså inte "flikar" då, utan sidor, så hänger det sig. Och då måste jag stänga ner det, vänta tills det laddat om och så kan jag starta om det igen. Sjukt irriterande. Därför kan jag inte göra om min design här, för internet hänger sig.
    Jag kan heller inte leta resor åt mig och Magda, eftersom internet hänger sig om jag ska kolla priser och få upp nya rutor osv. Hon var ju som sagt här i kväll, och vi kikade runt lite. Men mitt internet hängde sig med jämna mellanrum så egentligen blev det inte så mycket "kollande". Men ja, vi får se hur det blir. Iväg ska vi i alla fall. Sedan om det blir en bartenderutbildning eller inte, det får tiden utvisa.
    I dag har jag bara tagit det lugnt som fasen. Var in till Kramfors en sväng, gick på apoteket och lite annat och sedan tog jag S80n hem. Väl hemma hamnade jag med boken i högsta hugg och sedan gav jag mig på att titta på Two and a half men. Hittills verkar det i alla fall vara en serie helt i min smak! Men har bara sett två avsnitt också :)
    Jaja, nu har jag inte så mycket mer på hjärtat. I morgon jobbar jag mellan åtta och kvart över åtta, så vi får se om jag orkar med någon uppdatering i morgon kväll. Kommer förmodligen vara helt död. Sedan ska jag upp tidigt och skjutsa Maggie till tåget i Sundsvall på torsdag också. Men ja, som jag sa igår, den som lever får se! Adjöss.


Just det! Måste berätta om glädjebeskedet Emlan kom med i dag också. Vänner blir film! På riktigt alltså. De ska göra en hel film av min absoluta favoritserie. Eller jag är inte 100 % säker, för hon hade tydligen läst det på en blogg(? ;) ). Men om det är sant så tror jag att jag är den lyckligaste i hela världen. Jag har typ drömt om en vännerfilm, och nu ska denäntligen bli till. Wihooou! Inte förrän sommaren 2011 visserligen, men vem bryr sig? Om den är på väg kan jag vänta fem, tio, femton år till. Sådeså. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0