Enough is enough

Herregud, jag är så trött på det här nu. Jag är så jäkla trött på att ha det såhär, mötas av det här i princip varenda dag, och bara se det eskalera. Jag orkar inte mer! Jag måste verkligen sluta blogga för ett litet tag. För just nu känner jag att jag bara kommer att skriva deppiga och frustrerade inlägg som jag inte kommer att kunna förklara för fler än de som känner mig allra djupast. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg vill jag ha ett nytt liv, för jag vill inte ha det såhär.
    Och dessutom så vet jag att Ammis inte tycker om då jag skriver deppiga och frustrerade inlägg och jag vill gärna skona henne från dessa ;) Så ja, vi får väl se. Men jag skulle tippa på en liten paus, för just nu är det inget vidare.

Och, jag vill dessutom bara tillägga, det här inlägget handlar inte om någonting annat än sådant som mina närmsta vänner vet. Så de andra som tror att det kanske handlar om dem, kan redan nu sluta ta åt sig. Det här har inget med er att göra.

Kommentarer
Postat av: ammis

endast min kära syster skulle kunna göra något så värdefullt för mig!

<3

2009-09-01 @ 19:29:40
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: skulle heller aldrig göra det för någon annan än dig <3

2009-09-01 @ 21:08:09
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0