Djupa andetag

Aaah, jag är så less nu. Och på så dåligt humör att jag håller på att gå upp i rök. Jag börjar bli så jävla less på Konsum så det verkligen inte är kan vara hälsosamt! Jag vet att jag kanske inte borde skriva om sånt här, men herregud. Då en person (jag så klart) måste jobba elva, tolv timmar typ en gång i veckan är det väl inte så jävla konstigt att man blir irriterad. Jag kan inte för mitt liv begripa hur det kan komma sig att det är helt omöjligt att be någon av de som jobbar nio till fem att stanna kvar två timmar till kvart över sju, utan att jag som börjar klockan sju ska måsta jobba i tolv timmar. Och heller inte varför jag ska börja jobba nio om jag ska jobba till kvart över åtta en fredag, jag förstår det inte! Och ingen vågar ju säga emot heller. Jag blir galen på det här, riktigt jävla galen.
    Jag vill flytta med Magda till Norge och börja jobba. Eller vad som helst, bara jag slipper vara kvar på det där jäkla stället, det suger musten ur mig. Och jag mår verkligen psykiskt dåligt av det. Det kan väl aldrig vara särskilt bra?
    Jaja, nu har jag fått det ur mig också. I morgon börjar jag två timmar tidigare och slutar en timme senare, dvs jag börjar sju och jobbar till tre. Blir väl ändå en helt okej arbetsdag, men det är så klart jobbigt då man varit helt inställd på en kortdag. Jaja, därefter vet jag inte vad som händer. Troligtvis får jag vänta på mamma en timme innan jag kan åka hem, men så blir det ju då man har brist på bilar.
    Äh, känner att det här bara blir ett skittråkigt och argt inlägg, så jag tar och lägger ner nu. Tänker läsa ut min bok nu, sedan går jag förmodligen och lägger mig i och med att jag måste kliva upp kvart i sex i morgon bitti. God natt!


För övrigt, för er som läser min blogg och har mig på msn. Öppna inte mailet ni fått av mig i dag, om ni fått något. Det råkar vara så att det är ett litet virus, haha. Jag hade tur och blev inte drabbad då jag har världens bästa kusin som hade installerat ett skydd till mig, men jag vet att inte alla har det, så ja. Öppna det ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0