Det var bättre förr

Åh, började kika på youtube efter en massa gamla barnprogram nu. Och jag blir alldeles nostalgisk. Som sommarlovsmorgon, Salve, Alarm  och Vintergatan 5A? Kommer ni ihåg? Haha. Samt Doktor Kosmos och Bananer i pyjamas. Och så minns jag att jag älskade, alltså fullkomligt älskade, Mjölktandsmössen. Haha. Så ja, för er som orkar: Let's take a walk down memory lane :)












Och så, bara för Danny Bs skull, lägger jag in ett videoklipp från Klasses Frukostklubb också. Det här var lite före min tid som barnprogramsfantast. Men jag har hört berättas att lilla plutten Daniel älskade "Plasses klubb o klubb" på morgonen ;) Så here you are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0