A thousand miles

Otroligt skönt att ha en ledig dag såhär måste jag säga. Vaknade så sent som vid tolv någon gång, och klev då upp för att plocka fram en smoothiepåse (haha, hur sött lät inte det?) och donade på lite. Plockade bland annat undan lite från köksbänken och tv-rummet och sådär. Sedan gjorde jag skitgod frukost som jag alldeles nyss tryckt i mig framför ett avsnitt av vänner. Shit vad jag måste börja titta på någon ny serie nu, haha, jag är ju helt insnöad! Tänker typ inte på något annat. Funderar på 2½ men, men vi får se :)
    Fick i alla fall ett sms från Cicco som sa att hon skulle jobba i dag? Blir ju skitledsen då för fasen! Enda dagen jag inte jobbar typ, då ska de ringa henne och be henne hoppa in. Så himla typiskt. Men ja, jag antar att det väl inte är sista gången hon hoppar in så.
    Annars vet jag inte riktigt vad som händer i dag faktiskt. Förmodligen ingenting alls. Kanske jag ska se om det finns någon film jag blir sugen på att ta hem? Ja, det kan nog vara roligt det. Så adjöken!


And I need you, and I miss you.
And now I wonder...

If I could fall into the sky,
do you think time would pass me by?
'Cause you know I'd walk a thousand miles,
if I could just see you tonight.


Kommentarer
Postat av: C!!!

Jaaa,jag trodde jag skulle få stänga med dig :( buhuuu

2009-09-12 @ 14:56:22
Postat av: Sofie

C!!!: Ja :( En annan gång säg!

2009-09-12 @ 15:52:21
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0