What's my problem?

Haha, hur fan lyckas jag med precis allting? Jag bara måste berätta om gårdagen, även om jag egentligen skäms ögonen ur mig.
    Det började väldigt fint med min och Ammis middag på Träffen där jag åt pizza och hon en sallad. Sedan åkte vi till Hemköp för att köpa glass (?!?! jag hatar glass) som vi skulle avnjuta hemma hos dem. Så vi åker dit och Amanda säger "Kör in på gästparkeringen här till höger." Och det gjorde jag. Hamnade lite snett, och tänkte att jag backar och kör fram och grejar på. Bobomp säger det då... Då har jag kört över en stock! Och jag sitter dessutom fast. Vi springer in och hämtar Malin som kommer ut och ska försöka hjälpa oss, men det enda det resulterar i är att vi spinner fast bilen ännu mer i gruset.
    Då ringer jag till pappa i panik sedan lägger jag på mitt i en av hans meningar, haha. Men hur som helst så ringde min morbror då och sa att han var på väg. Så han skulle komma till undsättning minsann! Och vad han grejade sen. Han drog och han hissade och han pallade och han grävde. Men ingenting hjälpte. BilJÄVELN (!!!) hängde nämligen på stocken. Så han fick hissa lite till och palla lite till, och då till slut kom Ulf från ingenstans. Och tur var väl det! För då tog de hans fyrhjulsdrivna vrålbil och drog upp bilen som vore den gjord av bomull ;)
    Kan inte beskriva lyckan jag upplevde då jag kände bilen rulla iväg framför mig. Haha, där hade vi stått i regnet i närmare två timmar och hållit på. Men då jag tackade Ulf för hjälpen sa han att han förväntade sig en tjuga för det där besväret. Vi får väl se... ;) I såna fall ska jag ha en pyjamas i hans lägenhet precis som Amanda, sådeså.
    Jamen och så i dag då, nu när vi ändå är inne på hur-klantig-sofen-kan-vara-spåret, så gick jag och köpte förköp till både mig, björnunga, Emlan och Danny på Gladan tills på lördag. Och jag stoppade då de där banden i säkert förvar i innerfickan. Jag är nämligen en jävel på att tappa och glömma saker på diverse ställen och jag tänkte att lägger jag dem i innerfickan vet jag var jag har dem. Ja, precis.
    Nu när jag kom hem till Björns och skulle lämna deras band där, hade jag några band i innerfickan då? Näe minsann, det hade jag inte. Och av någon anledning blev jag liksom inte ens förvånad. Jag bara konstaterade att jag åter igen tappat något på något okänt ställe. Men det var ändå 500kr så efter ett tag började jag få lite panik, haha. Ringde till mamma som fick springa till solariet och titta, och där var de minsann! Sjukt skönt. Så nu har jag dem i alla fall.

Shit vad mycket jag skriver. Jag orkar inte ens skriva mer själv. ska koka nudlar och sedan titta på 2½ men som vanligt. Så adjöss med er!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, vilken minnesvärd kväll!

min pappa, han kan han:D

2009-10-26 @ 21:28:12
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0