What a beautiful day

Kanondag! Hämtade upp Ammis på skolan och sedan åkte vi till Sundsvall. Hos tandregleraren fick jag reda på att jag kommer få ta bort tandställningen nästa gång, alltså den 24e november (haha, ironiskt). Men hur som helst så kommer jag få typ nån plastgom? Med någon sträng på som ska sitta utanpå tänderna, som jag inte kan förstå vitsen med. Den ska jag alltså ha dygnet runt i ett halvår? Känns som att jag då lika gärna kunde ha haft tandställningen kvar i ett halvår till, haha. Men den är ju löstagbar så jag kan ta ut den då jag ska äta osv. Sjukt skönt ska det bli att bli av med den hur som helst!
    Sedan gick vi på stan, och jag hittade en outfit (gud vad jag hatar det ordet) tills på lördag nästan direkt, sedan gick vi och åt på en pizzeria som jag inte kan komma ihåg namnet på nu. Jag åt oxfilé och Ammis åt en pizza :) Sedan blev det stan igen och vi gick in på Bokia (så klart), och köpte böcker. Eller jag köpte bara en. Alex Schulmans Skynda att älska. Och självklart, självklart!!!! tappade jag den. Eller jag vet inte vad jag gjorde, men borta är den i alla fall. Jag misstänker att den hamnat inne på Cubus. Och jag är så ledsen över det, riktigt deprimerad faktiskt. Har velat ha den där boken så länge, och när jag väl får tag i den så strular jag bort den. Men jag ska ringa Cubus i morgon och höra om den finns där, för mamma och pappa ska till Sundsvall på lördag. Det där gjorde förresten att jag och Amanda fick ett dåligt slut på dagen, haha, eftersom jag blev skitförbannad där i bilen då jag insåg att den var borta. Men då säger jag nu Ammis att jag har haft en riktigt skitrolig dag, du är den sötaste som finns! PUSS!
    Nu har jag i alla fall varit hemma i någon timme och jag är så trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig. I morgon jobbar jag från åtta till tre, och Magda jobbar nästan precis samma pass, förutom att hon börjar en halvtimme senare så vi samåker :)
    Tandborstning och ansiktstvättning nu, sedan sova säng! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0