Svinis

Ja, det var väl självklart att Amanda skulle gå och smitta mig med svinis. Så nu sitter jag här i all min eländighet och hostar, huttrar och kallsvettas om vartannat.
    Haha nej då, skämt å sido, riktigt så illa är det faktiskt inte. Jag har fått feber, men den är inte sådär superduperhög. Typ en grad högre än vad jag brukar ha bara. Det är en världslig sak skulle man kunna säga. Valde i alla fal att stanna hemma från jobbet i dag, i och med att jag skulle vara i frysen hela dagen så kändes det inte så bra om jag har feber. Och jag tror nog ändå att det är viktigare att jag kan jobba i morgon då det är varudag. Plus att vi ska på bion då, den tänker jag inte missa. Den tänker jag åka på om jag så har 40 graders feber, och Amanda drar jag med mig på lika villkor.
    Men nu ska jag gå och ringa till min oroliga mamma, sedan göra lite frukost och sätta mig här och titta på 2½ men. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha<3

2009-10-27 @ 11:52:56
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0