Skolbussen

God morgon! Jag ska åka med skolbussen in till Kramfors i dag. Och, haha, jag sitter här helt fullt påklädd och bara väntar på att få gå ut. Jag blev lite av en tidspessimist då jag kände mig så osäker. Jag, Sofie Stattin, som varit världens fetaste tidoptimist då det gällt den där jäkla bussen. Den går ju inte förrän tjugo i liksom, men jag har ändå suttit klar sedan fem minuter tillbaka ;)
    Jaja, i dag jobbar jag mellan nio och två, sedan tar jag bajsaudin hem. Japp, jag vet att jag sa att jag aldrig mer vill köra den. Men det är skillnad på vad jag vill och vad mamma tycker sirdu. Dessutom tar Daniel S80n till Luleå i helgen så jag blir helt utan. Har bara två bajsbilar till alternativ. Men ja, jag kommer ju inte vara hemma så mycket i helgen så det kanske inte spelar så stor roll.
    Nu ska jag i alla fall ta och gå ut snart tror jag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0