Nya designen

Ja, nu äntligen kunde jag få till en ny design. Nicke har fixat nåt som heter Safari åt mig, vet att Ludde hade samma sak och det störde mig då lika mycket som det stör mig nu. Jag kan nämligen inte blogga med det (fastän jag gör det nu ändå) för att det hela tiden blir röda prickar under vartenda ord jag skriver som inte skulle kunna var engelska, haha. Men men, så kan det vara!
    Angående den här nya designen då. Bilden är kanske inte den finaste som finns, men jag minns precis när jag tog den. Jag minns vilka tankar som gick runt i mitt huvud och jag minns precis hur jag kände mig, i hjärtat och i huvudet. Det var ingen härlig känsla, och jag döpte även bilden till "And it's all your fault". Där minns jag precis vem jag menade, och precis vad jag menade med det. Och vad jag fortfarande menar.
    Vad jag försöker säga är att den här headern för första gången faktiskt har en mening. För mig alltså. Inte för någon annan, utan bara för mig. Men det är väl det som räknas, då det är min blogg? Ja, man kan ju tycka det.



Never meant to start a war.
You know, I never wanna hurt you.
Don't even know what we're fighting for.
Why does love always feel like a battlefield?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0