God morgon!

Uppe med tuppen jag minsann! Eller inte. Men ja, jag vaknade med ett ryck tjugo i tio och trodde att jag försovit mig. Alltså att klockan var över ett och att jag därmed inte skulle hinna till tandläkaren. Men ja, så var ju då inte fallet ;)
    Just nu sitter jag och funderar på om jag ska tvätta mitt hår eller om jag ska skita i det. Det lutar mot att skita i det, eftersom det egentligen knappt behövs. Tänkte mest på om jag skulle vara fräsch inför lillis men hon har minsann sett mig ifrån mina allra värsta sidor tidigare så jag tror hon överlever! Haha.
    Så i stället så tror jag att jag ska gå och göra mig lite te och ett par mackor (läs: två mackor), och sedan parkera mig framför ett avsnitt av 2½ men innan det blir dags för att göra sig i ordning. Vid kvart över tolv åker jag in till Kramfors. Ska hälsa på Maggie som jobbar superlångt pass, och så skulle jag posta någonting åt henne. Därefter åker jag och hämtar upp Ammis och så åker vi till Sundsvall. Den knäppgöken hade sagt till sin lärare att hon skulle GÅ klockan ett, vilket jag ska se till inte händer. För hon måste gå tidigare om jag inte ska känna mig som en stressad gasell på väg till Sundsvall. 14:15 ska jag vara inne hos han, Erik eller vad han heter.
    Jaja, frukost var det. Ha en bra dag! Ser ju ut att bli kanonväder i alla fall :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0