Vild och vacker

Haha, jag var nyss in på Bellme för att se vad de hade för produkt där i dag. Jag brukar gå in lite då och då, för att se om de har något som jag tycker är prisvärt. Köpte t.ex. ett schampo där för ett kanonpris för ett par veckor sedan.
    Jag möttes då av denna parfym.



Och jag kände så klart inte igen den. Men då jag såg denna beskrivning, så kände jag att parfymen var ämnad för mig. Haha, jag vet att jag är världens största tönt. Och jag är inte vild och vacker, men det är något med frasen. Det låter så vackert.

 

Och att sedan den här bilden, av någon anledning, fanns med på samma sida gjorde ju inte saken direkt sämre.

Haha, så ja vi får se! Enligt typ fem kommentarer på sidan så ska den lukta jättegott. Och jag tyckte om beskrivningen. Men jag har trots allt ända tills midnatt på mig att fundera vidare, så vi får se vad det blir. Vore trevligt med en ny parfym i alla fall. En ny doft, in i ett nytt skede möjligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0