This is it!

Jaaa men vad härligt. Jag och Amanda kommer få se den after all. I morgon. Visserligen får vi betala en extra gång, men det kostar bara 80 kronor i Kramfors så, det var ju som hittat ;) Passade ganska perfekt att jag slutar fem i morgon också eftersom bion går klockan sju. Då hinner jag precis äta mat och sånt emellan. King!
    Min dag har varit lite konstig måste jag säga. Har varit på jättekonstigt humör. Ena stunden har jag skinit som en sol medan jag i nästa kunde vara så jäkla förbannad så jag höll på att förgås. Men så är det ju ibland! Tycker inte om att ha det ansvaret jag har på måndagmorgnarna i alla fall, det kan jag inte sticka under stol med. Visst, det är inget särskilt stort ansvar, men tillräckligt för att jag ska känna mig stressad och otillräcklig varje måndag, haha.
    Slutade i alla fall tolv och då kom Danny och hämtade mig, och sedan vi kom hem har vi suttit och tittat på SF-kanalen i princip hela dagen. Eller jag somnade en stund då det var Sunes sommar, för den såg jag ju för inte så länge sedan. Och Daniel har varit iväg och tittat på någon bil och så också tror jag.
    Jaja, jag har egentligen inte så himla mycket mer att berätta så jag tror att jag tar och rundar av. Funderar på att ta mig ett äpple. Jo, så får det bli! Adjöss.

Förresten, i dag är det 22 dagar kvar tills jag blir av med fanskapet. Awesome!

Kommentarer
Postat av: amanda

hihihihihi:D

bara 21 dagar nu:D

2009-11-04 @ 15:11:46
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0