Noo perfume

Jag beställer ingen parfym. Insåg att den faktiskt var bra dyr för så lite. Det var liksom bara 30 ml och det var dessutom en eau de toilette. Så då tyckte jag det var ovärt, den kommer ju ta slut på nolltid. Jag ser till att hitta en i Sundsvall på tisdag i stället. I övermorgon alltså.
    På tal om det, kan ni förstå att jag kan säga "i övermorgon" om när jag ska ta bort ett och ett halvt års pina? Haha. Nej men allvarligt, helt galet skönt ska det bli. Jag har helt glömt bort att ringa till The Body Shop för att höra om den där make up-rådgivningen, så jag struntar i den. Känner faktiskt inte att jag behöver någon direkt rådgivning. Jag är så nöjd med det jag använder nu så :) Och så ska jag börja på milleniumtrilogin äntligen! Jag längtar. Känner att min tisdag kommer bli en toppendag, trots att jag måste kliva upp så rackarns tidigt. Jag är egentigen inte lämpad för att köra bil så tidigt på morgonen, men det ordnar sig nog ;)
    Hur som helst. I kväll har vi varit ut till stugan för att ge grabbarna lite mat, och jääämarns vad stor stugan blir! mamma visade mig "mitt" fönster, alltså där mitt rum ska vara. Vi ska få inreda våra rum helt själv, mysigt va? :) Jag kommer nog trivas bättre i stugan än här hemma.
    Vi åt förresten fiskgratäng i kväll, samma som den jag bad pappa om tidigare i veckan. Enda skillnaden i kväll var att det var mamma som tillagade den. Vem hade kunnat tänka sig det då? Min mamma, laga fiskgratäng. Hon som bara kan steka pannkakor och grädda våfflor. Haha, men den blev precis lika god! Dock blev Emlan lite illamående ;) Vi får väl se hur det utvecklas!
    Jag sprutade nyss på mig en av mina gamla parfymer och oj vilka minnen. Haha, både bra och dåliga så klart. Men jag blir inte sorgsen då jag känner doften längre, och det är ju bra. Känns som att jag nog, sakta men säkert, börjar ta mig förbi alla mina tråkiga upplevelser nu. Jag börjar gå vidare på riktigt. Otroligt skönt! Men parfymen, den ger mig alla studentfesterna tillbaka, dem kommer jag alltid sakna. Har aldrig haft så roligt som jag hade då, och så är det med det. Gladan har aldrig varit sig likt sedan dess :D

På tisdag ska jag i alla fall kika på den här parfymen, för den är jag superdupersugen på! Verkligen en typisk sofen-doft är det. Magda funderade på den ett tag, men hon ska inte ha den så då får vi se om jag slår till :) Det är visserligen eau de toilette det med, men där vet jag i alla fall hur den doftar!





Du är en dålig människa. Du försöker med vilje förstöra mig.
I won't let you, not this time. Jag sa "sluta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0