Lördagsmys

Sitter här nu och lyssnar på när min familj pratar om vår sommarstuga som håller på att byggas ute i Nordingrå. Tydligen kommer den bli jättestor, jag har inte varit där än. Men det ska i alla fall bli roligt att se resultatet! Synd bara att stugan kommer vara tusen gånger finare än vårat hus ;) Men så kan det gå!
    Vi har alldeles nyss avnjutit en underbar ostbricka. Vi var på Hemköp tidigare och handlade, men då fanns det bara skitdåliga (alternativt mögliga) vindruvor. Så vi körde på päron i stället som Emlan sa skulle funka. Och det gjorde det verkligen! Supergott var det. Kul som variation :) Även paprikorna var förresten dåliga på Hemköp, alldeles skrynkliga. Men vi lyckades hitta en bra i alla fall så det var ju tur det.
    Nu väntar jag bara på att en film som Magda tipsade mig om ska komma hem. The ugly truth heter den, med Katherine Heigl och Gerard Butler eller vad han heter. Det är en typisk Sofen-film och enligt Magda skulle den vara riktigt rolig så det ser jag fram emot. Ska höra om kanske Emlan vill se den med mig :)
    Förresten så kunde jag inte ta kort på lördagsmyset eftersom min kamera fortfarande är spårlöst försvunnen. Börjar faktiskt bli riktigt olycklig över det nu. Jag känner att jag inte vill köpa en ny, men jag kommer nog måsta det. Har insett att det faktiskt är roligt att ha bilder. Men ja, i brist på lördagsmys-bild så lägger jag in en bild på tjejerna jag hade äran att umgås med igår i stället. Bilden är inte från igår, men den är ifrån ett tillfälle då det var lite mer drag i dem ;)



Magda lyckas med det här att se ut som en rockstar,
medans Sofi mest skulle gå för en söt liten hundvalp, haha!

PUSS!




Nu ska jag ta fram lite chips och dylikt inför filmtittandet. Så adjöken!


För övrigt vill jag bara lägga till en sak. Jag tänker inte tolerera något slags spel. Om det är så att du heller inte glömt, så säg det då rakt ut. Men sluta spela. Snälla, sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj, låter som att du är arg på en människa. Vem är du arg på?

2009-11-22 @ 20:34:24
Postat av: Sofie

postat av?

2009-11-22 @ 20:41:20
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Glömde lägga till de ^^

2009-11-22 @ 21:35:01
Postat av: Sofie

Haha nä men Micke! Ptja, jag vet inte om jag har lust att ta vem jag är arg på här. I sådant fall hade jag nog skrivit det i inlägget från början ;)

2009-11-22 @ 21:40:01
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

True true, intressant blogg du har iaf. Första bloggen jag läst någonsin så känn dig lite hedrad. :)

2009-11-22 @ 21:54:37
Postat av: Sofie

Men jösses! Ja jag känner mig minsann stolt som tuppen. Du är nog den första som kallat min blogg intressant också ;)

2009-11-22 @ 21:56:49
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Härligt ^^ Men det är väl dags för dig att hoppa i säng snart. Med tanke på att du ska väl jobba imorgon.

2009-11-22 @ 22:04:46
Postat av: Sofie

Haha, skadeglädjen! Men ja, for your information så börjar jag klockan sju i morgon. Så nu kan du ju gotta dig i det ett tag!

2009-11-22 @ 22:19:29
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Lovley :), då sover jag gott. Tänkte dra igång en rulle eller något... Men ja hoppar in här imorgon och kollar till om det har hänt något roligt för dig. Sen att du var så dålig att säga "hej då" visste jag inte ^^

2009-11-22 @ 22:28:41
Postat av: Sofie

Ska titta på two and ha half men jag! Och haha näru, farväl är minsann inte min starka sida. Men du fixade det så bra åt mig så ;)

2009-11-22 @ 22:36:51
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

hehe japp, du får ha de så bra så kanske ja tittar in lite imorrn. Sov så gott och hade skoj imorrn på jobbet. ^^

2009-11-22 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0