Godnatt love

Nu så, är den inbakade flätan på huvudet, tänderna borstade och ansiktet tvättat. Så nu tar jag och kryper ner i sängen med tända ljus omkring mig. Älskar att somna så, fullkomligt älskar, det ger mig ro i sinnet. Förut, då jag inte var van att sova ensam, blev det en otrolig tröst att ha ljusen omkring mig. Om jag någon gång vaknade till mitt i natten såg jag det där underbart mysiga skimret och så somnade jag om. Nu däremot, då jag är rätt van att sova ensam, tycker jag bara att det är otroligt mysigt. Det slår så klart inte en värmande kropp och en annans andetag, men det är härligt!
    Det löste sig förresten med bilen, jag får ta den ändå. Jag har pappa bara en kvart bakom mig ända till Härnösand så det känns bra. Och händer det något så är det bara för mig att ringa så kommer han ilande! Eller något sånt i alla fall ;)
    Nej nu var det sängen ja, i morgon vill jag bara hyfsat utvilad i alla fall!

Tänkte lägga in lite bilder här på mina tända ljus nu, men jag kan inte hitta den rackarns, rackarns sladden tills min mupp till mobiltelefon. Ge mig en kamera, ge mig min kamera!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0