G'day sir!

Vill börja med att meddela att jag lever och mår bra. Jag sov hela dagen i går och gick och la mig vid tio, och det är anledningen till att jag inte skrev. Men den sömnen var välbehövlig kan jag säga! Skulle upp halv sex i morse eftersom jag började jobba halv sju. Jag skulle vara min mamma, och med andra ord låsa upp och vara själv i hela butiken i typ en timme! Men som tur var så följde min snälla, snälla mamma med mig och höll mig sällskap. Sedan åkte hon hem igen och lämnade mig åt mitt öde i mejeriet.
    Jag slutade vid två och då gick jag och solade en sväng innan mamma och jag begav oss hemövers. Där väntade en lång dusch, och därefter hamnade jag här. I soffan med dumburken (heheheeee, det är ju minsann ingen burk, snarare en überfräsch lap top!)
    Just nu sitter jag och väntar på mat. Och det bjuds på korv stroganoff (åååh, vad jag hatar den där särskrivningen) i dag, otroligt efterlängtat! Har inte ätit det på superlänge så det ska bli riktigt gott. Ska fråga pappa om han inte kan göra fiskgratäng i morgon. Längesedan det också!
    Aja, nu tror jag väl maten är klar snart så jag ska kila in till köket och se efter. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0