Äntligen ledighet

Och jag är så trött så jag håller på att krevera. Tackar gudarna för att Marcus lyckades hitta någon för jobbet mellan elva och fyra i morgon, hade nog aldrig orkat. Plus att det ju inte riktigt passade sig, då det hade blivit jäkligt stressigt för mig då. Jag och mina tjejer ska ju ut och slå klackarna i taket i morgon ;) Haha, eller inte. Blir nog en rätt lugn utgång. För en gångs skull har jag inga som helst förväntningar på kvällen, den får bli som den blir, och då kan den väl knappast bli dålig? Blir dock ingen superhallåa för mig, hoppas jag, jag orkar inte ligga i soffan hela söndagen. Vill läsa, det vill jag göra. Sitta med täcket och mysa med en bok, mmmm!
    I kväll åkte jag och Daniel upp till Gunnar och Tina. Enligt min bror skulle alla kusiner vara där med sina barn. Men vi kom alldeles för sent och de hade hunnit gå och lägga barnen. Eller ja, det var bara Jörgen och Elsa där, och de hade gått upp med barnen och stannade där. Så jag och Daniel vände efter någon kvart. Men Gunnar tyckte jag kunde åka upp i morgon på förmiddagen ändå. Tydligen är Jörgen och Elsas ena dotter, Hanna, väldigt lik mig både till humör och utseende. Så det vore roligt :) Vi får se hur tidigt jag vaknar! Vore ju onekligen roligt. Har inte sett deras allra minsta, Oscar, sedan han bara var ett par månader gammal och nu är han drygt två år om jag inte minns helt fel :)
    Annars har jag för övrigt gjort lite jul inne på mitt rum i kväll. Min bil var så jäääämarns frusen då jag kom ut till den efter jobbet att jag kände att jag behövde julandan på mitt rum. Så en nyinköpt stjärna (från coop konsum extra kramfors!) står nu och skiner så vackert i mitt fönster. Otroligt mysigt. Jag är så glad över min stjärna.
    Jaja, jag är så galet trött nu att jag faktiskt tror att jag ska gå och borsta gaddarna och sedan krypa ner här mellan lakanen. Fast först ska jag tända lite ljus. Funderar också på att kanske sova med min stjärna tänd i natt, vi får se :)
    Godnatt älskade vänner!


 
En halvt genomfrusen bil!


Min stjärna. Den kommer att hjälpa dig hitta till mig, puss!


Kommentarer
Postat av: Micke

Som att du har jobbat mycket ^^ en annan har fått sin lilla ledighet nu, ledig i cirka 14dagar och under dom så ska jag jobba "enligt schema" 2hr15min... så det blir långt och tråkig ledighet.

2009-11-28 @ 00:00:21
Postat av: Sofie

Du ska sluta gnälla. Jag har inte haft mer än fyra dagars ledigt i sträck sedan jag slutade skolan. Med det menas alltså att sedan midsommar är den längsta ledigheten jag haft fyra dagar. Sug på den du! ;)

2009-11-28 @ 00:44:13
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Just det, ska väl tilläggas att detta enbart hänt två gånger under denna period! Fyra dagars ledig alltså.

2009-11-28 @ 00:44:54
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Ok... då tar jag väl tillbaka det då, var ganska mycket. Men det ända ni gör är prata och fika ;P

2009-11-28 @ 11:58:38
Postat av: Sofie

Nej nu har du minsann blandat ihop ditt eget jobb med vårat ;)

2009-11-28 @ 16:29:45
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Tss, du får ha de så skoj ikväll och gå "all in". Problemet då är att du kommar sitta i ett hörn och lipa hela kvällen så gå inte all in... för alla andras skull ^^ ha de gott

2009-11-28 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0