YATZYkväll i bahytten

Blev en väldigt trevlig kväll måste jag säga! Åt supergod mat, som i och för sig var lite för seg för mig så att jag fick ont i käken (resulterar nog i träningsvärk i morgon :D), men smaken var det inget fel på! Och jo just det, innan vi åt var jag ute och körde också, med Daniel i baksätet. Fick lite tips och sånt från honom så nu behärskar jag nog snart start i backe även med S80n ;)
    Senare på kvällen kom Nicke och Ludde hit och vi körde ganska många partier YATZY. Gick naturligtvis skitkasst för mig. Eller ja, det gick halvdåligt för nästan alla utom mamma faktiskt ;) Men hon kastade in handduken ganska tidigt så då blev det rätt jämnt.
    Och när vi tröttnade på YATZYn satt vi bara och surrade om mördare och björnar och så vidare fram tills nu då grabbarna åkte hem. Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng för jag ska upp och jobba i morgon. Sedan blir det grillning hos Nicke på kvällen så jag tror det kan bli en trevlig lördagskväll :)
    God natt!

(Bahytten är, för de som undrar, som en liten stuga som vi har ute på gården)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0