Whooops, glömde

Jag glömde helt bort att jag hade mycket att skriva förut. Och nu har jag i princip glömt vad det var jag ville skriva också. Haha, bra jag är. Minnet är bra men kort, är det inte något sånt man brukar säga?
    Hur som helst, i kväll har vi ätit räkmackor här hemma. Pappa mår inte så bra nu för tiden så jag och mamma muntrade upp honom med räkmackor som en liten överraskning. Han blev glad minsann :) Plus att jag ju råkat slarva bort hans statoilkort, väldigt pinsamt måste jag säga. Magda skulle titta i deras bil men det har hon säkert glömt bort och jag glömde påminna henne så. Var nog sista gången jag fick låna det av pappa i alla fall ;)
    Nu är jag så sjukt trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, så jag ska alldeles strax krypa ner tänkte jag. Somnade en stund innan vi åt också, men det var mest bara jobbigt eftersom jag var tvungen att kliva upp precis när jag blivit sådär sömnvarm, haha.
    I morgon ska jag ha min andra körlektion, sedan ska jag och Joel gå på jeanskällaren och se om Mattias har några kostymer. Jag är faktiskt osäker på om han ens säljer kostymer där över huvud taget, haha. Men man kan ju hoppas! Och vi får även hoppas att i sånna fall någon av dem faller jollepolle i smaken. Efter det tänkte jag gå och sola, för nu måste jag verkligen ta tag i det där! Skiter i tatueringen nu, haha. (Aaaaaauw näääe, inte min fina tatuering, <3)
   
Förresten fick jag reda på i dag att min favvotjej Ammis ska jobba med mig i sommar, och dessutom kanske Lintosflintos ska jobba med mig med! Känner att det kommer bli en toppensommar på Konsum då :D Eller ja, toppen och toppen. Men ja, gud vad jag hoppas att Lina också får jobb :) TROR PÅ DIG JAG GÖMMAN!
    Men nu tänkte jag gå och tvätta mig och borsta tänderna, sedan blir det nog något avsnitt av vänner innan sovdags. Hoppas alla andra haft en bra kväll, och att ni får en superdag i morgon. Good night!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Lina

HELL YES! KONSUM FTW!!!!

2009-05-07 @ 15:04:03
Postat av: ammis

hohohohooh:D

2009-05-07 @ 16:18:23
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0