Utlåst igen

Ja, jag och mamma var ju iväg nu igen och skulle sola i Nyland, precis som vi gjorde igår. Men vad möts vi av då vi kommer fram? Jo en låst dörr såklart! Vad är det frågan om? Varför låser hela Kramfors ut mig? :( Haha, jag som tycker jag är så trevlig. Men ja, det är väl karma, haha!
    Dagen har i alla fall varit bra. Vi hade ett prov på vardagsjuridiken som verkligen ingen av oss tjejer hade orkat plugga på. Men det gick riktigt bra ändå måste jag säga! Slog ju till och med Emmeli med en halv poäng och det är minsann inte fy skam ;) Haha, det säger ju för övrigt vilket löjligt prov det var. För jag slår inte Emmeli bara sådär utan vidare.
    Nu sitter jag och väntar på mat. Tror pappa skulle ge mig fläskfilé :) Kom på nu att han förmodligen inte kommer göra någon sås, så jag tror jag måste springa och göra det själv nu. På återseende!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0