Uppkörning?!

När jag kom hem fick jag för en gångs skull gå ända från Sahlbergs, brukar ju annars få åka hela vägen jag ;) Lyx! Men i alla fall så passade jag på att titta i brevlådan som jag heller aldrig brukar göra, och i dag låg där enbart två brev, varav båda var till mig! Haha, hur ovanligt är inte det då? Men ja, det ena var från vägverket, och där stod det att jag har skrivning och uppkörning typ, snart? Haha, helt galet ju. Jag visste inte ens att de bokat åt mig. Men ja, det känns skönt i alla fall. Nu är bollen i rullning och förhoppningsvis står jag där med kortet i handen snart. Awesome!
    Så i ren panik tog pappa med mig (eller så var det jag som tog med honom?) ut på en 1½ timmes lång biltur i kväll! Haha, vi körde ända till Sollefteå och tillbaka, och sedan snurrade vi runt i Bjärtrå ett par minuter innan jag parkerade så fint här nere på gården. Gick jättebra! Och igår körde jag jättemycket med, körde fram och tillbaka då vi åkte till Kramfors. Wöhööö! Kommer nog bli att vi tar oss någon tur nästan varje kväll nu, måste få in vanan.
    Jaja, nog pratat om min körning. Dagen har varit bra, och jag tyckte faktiskt att det var roligt att labba på breddningen! Vi är en rätt rolig liten grupp ändå. Eller hur Niclas? "Javisst" skulle han ha svarat ;) Och efter breddningen gick jag och hämtade mitt armband på Guld Carlsén (stavning?), och det blev superbra. Hade kapat det eftersom det var lite långt. Och efter det hängde jag bara på skolan med Emmeli och Elin tills bussarna kom och så åkte jag hem och somnade på soffan! Just det, måste nämna att jag nått en milstolpe i mitt liv i dag också. Sprang mitt sista coopers någonsin, och jag sprang som aldrig förr. Tror bestämt att jag faktiskt till och med slog mitt rekord! Det ni.
    I morgon blir det studiebesök med miljökunskapen igen. Men jag tror den här gången kan bli riktigt jäkla rolig! För vi ska fika hos Elin och sedan ska vi bowla i Nordingrå. Och så ska vi ha fika med oss som vi ska ha på dagen då vi är typ i Norrfällsviken också. Och blir det bara så bra väder som både SMHI och yr.no har lovat så tror jag det blir en kanontripp! Dessutom får jag en timmes sovmorgon i morgon, guld värt ;)
    Men nu måste jag sluta, tror bestämt att jag hörde duschen ropa. Adjöken!


Oh, seasons come and go. Summer turns to snow.
I know you're leaving. Touch and go.
You have to leave, I know. Your always on the road.
Before you leave me, touch and go.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0