Stekt sof!

Haha, ja jösses. Jag är ju eventuellt inte världens brightaste människa i alla fall. Vaknade vid halv elva i dag och tänkte, wohooou, sol! Så jag klev upp, slängde på mig bikinin och gick ut och satte mig i närmsta solstol. Mamma och pappa hade åkt till stugan vid det laget så jag kunde helt ostört sitta där och läsa min nya fina bok och bara njuta av solen. Där satt jag då tills för ungefär en halvtimme sedan, då jag kom på att jag visst inte smörjt in mig med någon solkräm innan jag gick ut. Haha, skönt! Visserligen ser jag helt jäkla galet brun ut just nu, men jag har känslan av att det finns en viss risk att allt detta flagnar av mig om ett tag. Jag kliade mig under halsen och det sved minsann som bara den! Så näe, nu får jag nog smörja in mig med fuktkräm en gång i timmen fram tills balen :D För jag tänker inte se ut som någon spetälsk då inte! Men ändå, jag brukar vara försiktigheten själv då det gäller solandet såhär i början av sommaren, känns så drygt bara.
    Nu har jag hur som helst alldeles nyss tagit mig en svalkande dusch och jag sitter just nu och funderar på vilken tid det egentligen slutar vara för tidigt för att äta middag. Jag känner mig lite småhungrig, och det är liksom ingenting gott jag ska äta så jag känner att jag vill få det överstökat.
    Vet inte riktigt hur kvällen kommer arta sig för mig, men det blir nog att den går i samma spår som gårdagen :) Den blev, precis som jag trodde, hur skön som helst. Hade ett ganska trevligt telefonsamtal där någon gång mitt i också, haha! Men ja, nu ska jag i alla fall lägga in en bild på min arm så ni får se kanten, om det nu syns :D
    Nej, jag märkte nu att det verkligen inte syns på bilderna, så ni får helt enkelt, som vanligt, fantisera om hur jag ser ut ;) Hoppas alla haft en bra dag hittills i alla fall. PUSS!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0